Folkskygg..

Är helt död.. Har gett alldeles för mycket den senaste veckan, aldrig en lugn stund och ständig stress inombords. Stress över att hinna allt, finnas till och hjälpa till.. Jag orkar inte mer! Ska iväg och jobba 16-18 och sen blir det fan inge mer av kvällen. Lär få en utskällning också, eftersom kontoret hade missat att jag tagit semester.. Inte mitt fel men alltid blir det assistenterna som får skiten, vad vi än gör och säger. Yippiie, not!

Daniel var snäll och handlade öl åt mig idag iaf.. Blir garagefest imorgon om jag mår bättre.. Allt jag behöver idag är nog en lugn hemmakväll med översnöad bil, god mat, städa/diska bort och sen tända ljus överallt och bädda ner sig i soffan. Jag är så fruktansvärt beroende av ensamhet. Får jag inte vara själv och tänka igenom saker och ting så blir jag ett stort vrak.

Måste slita mig upp från sängen strax, planera middag och äta något. Tänk vad lätt det vore om jag inte behövde äta mat en del dagar. Hade jag varit helledig idag hade jag nog legat i fosterställning hela dagen.. Men om några timmar får jag känna lugnet, ska bara lyckas kämpa mig dit!

Hoppas ni har det bättre och lugnare! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0