Hej älskling!



Idag inhandlades denna skönhet! :) Äntligen säger jag bara!
Har längtat och trånat och älskat i smyg sen den kom ut :)

Har den på laddning nu och sen ska den få vila tills imorgon då jag vaknar.
Känns väl inte helt ok att ta med den på fest det första man gör :P Haha..
Sen så har jag satt på skyddsfilm på framsidan och den ska vara orörd i 12h.






Sen eftersom jag är världens nörd då det gäller mina mobiler så ska jag beställa skal :)
Dels för att skydda den och dels för att den kan bli otroligt vacker med lite blingbling..
Nu lutar det åt att köpa tre st silikonskal, så jag kan byta/matcha efter humör och kläder.

NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD :)

Har tusen saker till att berätta men det får bli imorgon..
Nå gotte måste jag ju hålla på vet ni, så ni läser ;)

Ha en underbar lördagkväll nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0