Jag vet vem jag är när jag är med dig.



Jag grät konstant till denna film och den slet ut mitt hjärta för att sedan göra det starkare.

Det är så lätt att ta saker och människor förgivet. Det är lätt att glömma bort hur bra man egentligen har det. Allt jag kunde tänka på under denna film var om det skulle hända mig. Visst, jag har ingen tvilling men jag har mina fantastiska bröder. Hela min värld skulle rasa ihop om någon av dom försvann. Jag klarar fan inte av att tänka på hur det hade känts för det är något jag hoppas att jag slipper uppleva. Jag kan dö först. Före alla jag älskar gärna.

Jag är SÅ JÄVLA GLAD över att jag ska få träffa båda mina bröder imorgon!
Vi ska äta middag på Bishop's Arms, snacka skit och bara vara. Åh 

Sen tog filmen bort alla dumma kärlekstankar också. Jag måste verkligen skaffa självförtroende då det gäller kärlek! Och jag måste lära mig tillit. Jag vet att om han krossar mitt hjärta så gör han det ärligt. Inte så såsom jag tror han kommer göra. Smyga runt. För en sådann människa är han inte! Så skärp dig för i helvete.

Man kan inte få allt på en gång. En del saker är värda att kämpa för. Att gråta för. Att blöda för.

Nu ska jag sova! Godnatt.



Kommentarer
Isabelle & Timo

tänk då att jag ha måsta bo med nån som ska försöka överleva en sån sak :(

2012-02-01 @ 14:18:03
URL: http://lubelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0