One Piece.



Jag har tänkt lite på den där jäkla mjukisdressen.. Jag kan tänka mig att den är lite som Twilight-filmerna.. Jag vägrade se Twilight till en början, för jag hatar överskattade ting.. One Piece är en sånn sak! Hatkärlek och just nu är det mer hat än kärlek. Kommer inte ta på mig än föränn någon tvingar mig.. Och kanske så blir det som det blev med Twilight, jag blev förtrollad. Men jag lever gärna i ovisshet tills dess så.. Dagens DISS blir One Piece!

-

Har varit på möte med jobbet och tjaa vad ska man säga.. Vi förlorar våran chef nu under våren och det känns rent utav förjävligt.. Helt plötsligt känns jobbet tungt igen, fast okejdå.. Den nya kan ju vara tusen gånger bättre, vem vet? Men jag vill inte veta, jag vill behålla det gamla och slippa förändring.. Iaf till hösten för då jävlar ska jag komma in på skola!!! Men tills dess vill jag kunna få semester då jag vill, ringa någon jag känner och veta att jobbet är 100% säkert.. Nä blää! Dagens DISS NR2 blir att jobba för kommunen (ibland).

-

Trött är jag också men jobbet swooschar nog bara förbi ikväll ändå.. Börjar om en timma och har redan bytt bil och skit så bara brumma iväg senare.. Jobba till 00.20 och sen rejsa hem för att eventuellt somna i en famn, om jag är på det humöret! Tjingeling plingpling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0