Störst av allt är kärleken :')



Paradiset, en dokumentär om ett par som varit tillsammans i 65 år.

Jag har skrattat, gråtit och bara myst! Sättet dom betedde sig mot varandra fick mitt hjärta att smälta.. Mormor och morfar var sådär mot varandra då morfar levde. Dom blev tillsammans då mormor var 17 år gammal och dom levde med varandra i 49 år. Mormor kallade alltid morfar för "pappa" och dom dansade i köket när alla barnbarn såg på.. Åh, den kärleken.. Jag hoppas att jag står där gråhårig och rynkig en vacker dag, i famnen på en karl jag delat nästan hela livet med.. ♥ ♥ ♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0