You've got my sunshine.



Det här året kan fan bli det bästa någonsin! Jag känner det i magen, i hjärtat och ja, i hela jävla kroppen. Har ingen som helst ångest över att fylla 24, så för mig kunde vi lika gärna hoppa fram till Mars redan nu! :) Det här året ska fyllas med pussar, bus med barnaklanen, fest, resor, äventyr och en jävla massa kärlek!! :)

Firar denna upptäckt med att fara på jobbet, handla sallad på ICA till middag och sen komma hem ikväll och fortsätta mysa! Allt är bara mysmysmys nu. Lite problem också, men just nu känns dom minimala och jag är så fruktansvärt lycklig :)

PUSS PÅ DIG OCH ALLA NI ANDRA OCKSÅ VETTJA :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0