Don't you feel like crying?




Hur smart är man egentligen som lyssnar på gamla kärleksdängor från 50-talet då man är lite småledsen? Det är ju inte som att det gör saken bättre.. Jag sov bara 4 timmar till idag så jag vet varför jag är lite känslig just nu. Jag måste ha sömn annars är jag inte kul att ha att göra med. Jag tål inte ens mig själv då jag har sovit så lite.. Ändå så "älskar" jag att plåga mig själv just sånahär dagar. Varför? Jo, för då får jag ut skiten och kan leva lyckligt alla andra dagar.

Har massvis med stress inom mig också. Jobbar rätt så långa pass denna vecka så mycket jag missar, men då jag är ledig ska det hinnas med möten, ärenden och trevligheter. Jag tycker fan det är roligare att bestämma på förmiddagen vad som sker och inte sker under dagen. Bokar man upp hela veckan blir jag galet stressad menmen nu är det gjort så hoppas jag hinner vila mellan varven. Kanske bäst att ha mycket att göra, eftersom hela min kropp vill åka till powermeet och supa, hångla, sola, åka jänkare. Men icket! Nästa sommar har jag första perioden så det får bli då.

Fick så mycket närhet förra veckan att jag har detox nu. Detox från all kärlek. Jag är beroende av närhet och det är något jag är väldigt medveten om. Så då jag fått hångla massvis, krama fina vänner och sova bredvid någon blir det fucked up. Jag vill bara ha mer och mer och mer. Somna i en famn och väcka någon med vattenkrig i sängen. Men icke. Detox. Nu låter jag desperat men det är inte själva personen jag är ute efter, bara närheten. Och det är livsfarligt, därför jag måste vänja bort det så gott jag kan innan jag dejtar vidare. Kär i kärleken funkar liksom inte i ett förhållande.

Pjuh. Så var den skiten ute ur systemet! Då är det bara att slå igång en film och sen sova så jag får göra bort alla jävla ärenden imorgon nångång! Sov gott kära läsare. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0