I need me somebody too treat me right.

Tog mig en sovmorgon till 12 fast jag råkade visst vakna första gången halv åtta.. Tänkte helsicke heller och så somnade jag om :) Sista gången jag får sova ut denna vecka så bäst jag passar på! Har städat här hemma så nu är det tipptopp förutom dammtorkning och dammsugning men ääsch :) Bytte mina nattduksbord nu också så nästa vecka ska jag sälja mina gamla om någon nu vill ha dom!

Hittade 30 Euro också, helt oväntat men de måste gömt sig från mig sen Barcelona :) Ska fråga mamma om hon vill byta dom mot lite kronor istället eftersom ingen utlandsresa är planerad för min del närmsta tiden.. 

Nu är det bara duschen och packa duschgrejer kvar sen bär det av till Medlefors för att kolla oljan på bilen/käka grillat. Sen förbi Daniels garage och hjälpa han med det sista och sen får han köra Audi med husvagn och jag Pontiac :) Så nu är det nära!! Blir lycksele hela veckan och ingen rättvik.. Kul med Lycksele men jävligt tråkigt att CCW kommer i skymmundan i år igen.. Men det kändes inge kul att köra ner själv så vad ska man göra.. Får nog en trevlig vecka 31 hemmavid ändå :)

Nä fixa sista nu.. Ha en underbar vecka nu allesammans! Det har jag tänkt ha :) Puss


Kommentarer
Åsa

Hur ser dina nattduksbord ut? :) Är på jakt efter några :P

2012-07-23 @ 20:03:41
URL: http://enkoppsprit.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0