Sommar.


Sommar = Typ ingen aktivitet på bloggen. Sen att jag jobbar som ett psykfall nu förra veckan och denna vecka gör väl inte saken bättre. Så fort jag är ledig gör jag något kul. Var ledig torsdag och fredag förra veckan. Torsdagen drog jag med bakis-Tina Heikkinen till Burträsk för marknad. Sen blev det gomiddag på Olearys med Tina, Emil & Malin. Sen impulsfest i Emils Impala och raketfylla. I fredags var jag så bakis att jag inte ens orkade sticka ut näsan i den fina sommarvärmen. Idag har jag också varit ledig och då blev det beachen (Boviken) med Linn, Tina Hedlund, Amanda, Anna, Saga, Tomaz och 2 vovvar. Nu peppar jag upp mig själv för att ta tag i diskberget innan jag ska åka till Medlefors för att tvätta och äta grillat. Imorgon börjar helvete om igen. 43 timmar ska jobbas nu tisdag-fredag. KÄMPA!!!!!!!!!!!!!

SNART SEMESTER!! Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0