Stavayran!

Och så var årets fest över.. Blev lite konstigt eftersom alla spridde ut sig överallt men gud vad kärlek det var i byn! Finaste vännerna och en karl från kiruna att hångla med under en regnig skogspromenad :) 8:onde året jag är i Stavayran och jag är så otroligt glad över att jag råkade hamna där.. Mitt ute i skogen, med vänner man alltid kan lita på, inget skitsnack, massvis av kramar, tusen dansmoves, ölhävning, bastu, hångel och invigning av husbilen :)

Var 2 grader inatt/imorse då jag la mig i bilen för att sova.. Vill lova att jag frös de första minuterna men då jag fått upp värmen under filten och täcket var det en jäkla komfort! :) Vaknade dock imorse av att nacken höll på gå av.. Madrassen hade glidit ner mot golvet så det var bara att knövla ihop kroppen och lägga huvuudet mot bakluckan istället.. Mår som en gud i ryggen idag faktiskt! :)

Sen tycker jag faktiskt att det är riktigt kul att allt händer i Stavaträsk! Hånglet från gårkvällen är så rackarns trevlig så vi chattar för fullt på facebook nu.. Vi får se vad som sker men om det sker något så är ju fan Stavaträsk det bästa stället på jorden.. HAHA :) Men.. Nog för att det redan är det.. Kärlek till Stavaträsk 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0