Att älska sig själv lite mer än vanligt.


I torsdag blev det karatefylla utan dess like! Säg något jag inte gjorde så gör ni det bra, för jag tror jag gjorde allt förutom att spy.. och bli tagen av polisen.. och slåss.. Jaja, allt sånt där onödiga grejer hände inte men allt som är fint och bra hände :) Och ikväll har jag haft nyktert stugmys ute i skogen, spelat spel och sen blev det lite merca-styrning och sen merca-åkning. Det blir nog en gammal mercedes i framtiden vill jag lova!

Imorgon blir det mysfylla med brydarna aka PIE (Petra, Isabelle, Elin).. och det ska nog bli alldeles fantastiskt! Sen festivalen och jag ska nog satsa på att bli lika full som i torsdags fast med lite mer stil ;) Och hångla ska jag göra då också. För hångla fick jag i torsdags.. Jo jajjamän! Tur man är en kvinna som får som hon vill oftast.. :) Haha!

Jag vet att jag skriver att livet är fint jämt nu för tiden men det är ju faktiskt så! Fina karlar, underbara vänner, roliga äventyr och det känns så lätt att gå upp från sängen numera. Jag vill nästan inte sova för det händer så mycket roligt nu. Och min semester har inte ens börjat!! Hur underbart kommer inte livet kännas då jag får semester om 2 veckor då?!

På tisdag har jag ett möte om min framtid. Känns bra att ha krigat sig till det man vill ha och till det man förtjänar. Blod, svett och tårar men nu känns det så mycket värt att det gör ingenting att folk tuggat på mig och spottat ut mig. För när den här striden är över så kommer mitt liv bli så otroligt mycket bättre!

Ingen ångest, saknad eller ledsamhet i min kropp. Så nu ska jag sova gott! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0