Depth over distance.



Ska lyssnas med så hög volym som möjligt. För då går hjärtat sönder.

Jag bryr mig så jävla mycket om honom. Jag går itu just nu. Varje cell i min kropp vill ha honom här nu. Jag saknar, saknar, saknar. Skiter i allt annat, bara saknar. Jag har landat nu och ledsamheten välkomnade mig med en käftsmäll. Jag har slutat vara arg på honom nu. Jag bara saknar, så fruktansvärt otroligt mycket. Vill höra hans röst. Ligga i hans famn. Se honom le. Hålla hans hand. Känna hans doft.

Jag klarar inte det här nå mer. Så jag skickar ett sms.. Berättar att det är åt helvete och att jag saknar honom. Får svaret att han saknar mig han med.. Så då skriver jag att jag inte vill ha det såhär. Jag är i tusen bitar och att han är finast av allt.. För så är det.. 

Helvete vad ont kärlek gör. Så jävla ont att jag inte kan andas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0