Du måste flytta på dig!

Idag har varit en underbar dag från första andetaget tills nu. Helt jävla underbar dag.

Hade bäddat ner mig i sängen efter jag kommit hem från Cirkus, pratade med en gammal vän på datorn och då jag slitit mig från honom så slog jag igång en film. Den sög. Daniel ringer och vill ha mitt sällskap i bilen. Jag klär på mig igen och ut i regnet. Sen lyssna på vrålande V8a i drygt 2 timmar. Hann kramas med Heikkinen en sväng på domusparkeringen också och lova att vi måste dra en dunderfest så fort det bara går :D Sen åka mer bil, in på Max och prata med Linn en sväng. Sen till klubben för att kolla på eländigt skrot till limosine och sen hem igen. 

Att bli utdragen på äventyr mitt i natta är det bästa jag vet. Att Daniel sa "vill du ha något?" då han skulle in på Statoil är underbart. (Ja, världens minsta grej men det är bland det finaste jag vet!) Att kramas i regnet på domusparkeringen med Tina och få höra att jag luktar så gott att hon inte vill sluta kramas. Att umgås med Daniel igen. Att planera resan till Arvidsjaur. Att få andas, just en sådan här kväll!

Det är verkligen det lilla som blir stort.

Jag har sagt det och jag kommer fortsätta att säga det. Helt underbara människor man har i sin närhet. Från den finaste lilla damen i världen till de fantastiska bilmänniskor man planerar äventyr med. Från den bästa vännen i världen till den söta lilla tjejen på jobbet. Från de gamla vänner man fortfarande avgudar till de människor som tar ner mig på jorden. Från de som bor så långt bort att hjärtat ibland gör ont till dom man pratar med varje dag. JAG ÄLSKAR ER!

Så, nu ska jag somna med så mycket kärlek inom mig att man knappast kan tro,
att jag för någon dag sen sa Adjö till någon jag trodde mitt hjärta skulle tillhöra framöver. 

Lyxproblem, det är allt jag har! Godnatt mina kära.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0