Helgen ♥


Herr och Fru Nordswahn! :) Tårarna gick att hålla borta fram till Isabelle började grina då hon skulle säga löftena.. Buuuhu! Då sprack det för mig :') Efteråt bjöds det på galet god mat, roliga lekar, fantastisk bröllopstårta och gofika. Sen söp vi till det förståss och blev ett riktigt fyllekalas som gamla tiderna i Malånäs. Mys med Timo får vi inte glömma heller! En underbar midsommar jag sent kommer att glömma!!



Igår vid 23 så bestämde jag mig för att dricka igen. Fort var det gjort och rödvinet tog på ännu mer dag två om vi säger så ;) Åkte långmerca runt i stan, kramades med Kalle/Kotte/Tina på domusparkeringen. Sen då långmercan skulle parkeras ringde jag lillebror och helt plötsligt söp jag med hans kompisar medans han körde. En helt galet rolig kväll blev det! :) Och kärlek fick jag, från alla olika håll :) Skellefteå visade helt klart sin bästa sida! Gav upp just efter 6 imorse, då lillebror hade skjutsat hem mig, och idag har jag legat och sovit i soffan mest hela tiden ;) Slapp vara bakis idag också, men tröttheten har jag fått leva med ;)

Livet är fint med äventyr och fina människor!

Och nej, jag gav inte ens Marcus en tanke i fredags.. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0