Hold on, I'm coming.

Har ont i magen för jag tryckt 1 liter jordgubbar.. Baaah! Och ölen jag tog efteråt smakade lite som himlen, men det fick bara bli en.. Skulle kunna ringa ett samtal nu, för att få fara ut i natten och fylla den med alkohol och skratt.. Men icke.. Även fast jag vill så är det något som säger nej inom mig.. Jag behöver nog en fredagkväll med bara en öl i magen och mig själv som sällskap. Kanske tar en tidigkväll också då jag är liks på G.

Lite nedstämd, men ändå tacksam. Var med Tina och Amanda några timmar idag. Då vi åkte till mammas jobb och satte oss vid sjön och matade fiskar, så kom en sommarjobbare. Han pratade med oss precis som han känt oss hela livet. Vilken fantastisk människa! Jag önskar att jag vore mer som honom. Orädd, hypersocial och fullkomligt säker i sig själv. Men det är jag inte, även fast jag är på god väg att bli. Men han var 17 år och redan så fantastisk. Sånt gör mig glad!

Sen ringde Daniel för att prata skit då jag kommit hem. Då han säger "förlåt om jag är så pratsam, men jag har inte pratat med någon idag. Bara bråkat lite med mamma".. Då blir jag också glad. För han ringde mig, just mig. Gud vad jag älskar den människan, fast jag ibland avskyr det han säger. Men jag älskar den han är, för då han bara är sig själv - då finns det inget att tycka illa om.

Marcus skrev Yo Niggah! igår då han smsade.. Ja, jag är tjejig och dum i huvudet. Men det kändes bara så jävla Vad i helvete?!... Då han äntligen hör av sig beter han sig som en idiot. Jag önskar med allt jag har att jag en vacker dag kommer över honom, för det måste bara bli så. Jag kommer gräva ner mig annars. Bättre jag är ledsen ett tag, går vidare och tänker "gud så tur det inte blev vi".. Så vill jag ha det.

Nä.. Lägga sig ner i soffan, lösa korsord och lyssna på hjärtskärande musik en stund. Min mage dödar mig! Jävla, goda, underbara jordgubbar. Ni är ondskan själv. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0