Innerst inne vet dom om att dom har fel och att du är underbar.



Donnan läker som hon ska, är nog bara någon dag till sen är alla skorpor borta :)
Känner mig mer hel för varje gång jag får färg på armen nu. 1-2 sittningar kvar nu bara!
Blir en liten paus nu och fortsätter vecka 32. Då ska den lilla tomma hud som finns kvar fyllas :D

Tänk att för en vecka sen var allt helt annorlunda, på gott och ont.
Då trodde jag att jag kunde ändra en människa, men ack så fel jag hade.


Nu på lördag åker jag med Daniel till Arvidsjaur, till deras bilträff. Tänk att det var ett år sen jag såg på honom med andra ögon för första gången. Jag hade alltid tyckt han var en dryg och jobbig person, men inte den kvällen i Arvidsjaur. Då fick jag se hans riktiga färger för första gången. Fastnade som en fluga i honung alltså. Är väldigt tacksam för våran vänskap nu och jag älskar honom med hela mitt hjärta. Och fyfan vad kul jag ska ha!! Dricka tusen öl, hångla med okända karlar och bara leva livet. Kanske träffa en fling från Piteå också om han kommer dit :) Nu är det bara att hoppas på att vädergudarna blivit på bättre humör och att veckan går fort fram till lördag! För jag känner på mig att det blir legendariskt! 

Shit happens, life goes on! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0