Monday.

Blev väckt av jobbet 7.40 imorgon, blev erbjuden att jobba fm istället för kväll.. Tackade ja illa kvickt och oj se fint he blev! Solen tittade fram då jag slutade 15.30 :) Skulle egentligen börja jobbet 16.15 så yeeeey! Ska hänga med Anna ikväll och hitta på nå bus.. :)

Helt galet vad humöret blir bättre bara solen skiner. Känns faktiskt helt okej idag! Jag skickade ett sms till Marcus imorse och grattade till jobbet. Han har fått jobb i Stockholm, så jag försöker tänka att det inte hade funkat ändå. Det blir ingen stockholmare av mig, inte ens en karl är värd det. Ska försöka att tänka så. Och på karln jag hånglade med i lördags. Bara tusen kyssar, tusen komplimanger och ingenting mer. Jag behöver nog bara kyssar nu, det andra blir bara trubbel.

Nä hoppa in i duschen, ta på sig en färgglad klänning, sminka upp sig och njuta av vad livet ger mig idag! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0