Ouch.

Igår satt jag i en hörnsoffa på Arvidsjaurs bilklubb och hånglade i 2½ timma. Haha! Jag måste ju påstå att jag kände mig som en 17 åring igen.. Var en rätt så grann karln också om jag får säga det själv :) Att han sen gav mig snefylla var ju en annan sak.. Haha! Mysigt att hångla ändå :)

Jag har lite saker jag måste få ut känner jag. Jag tror jag ljuger för mig själv, att allt är okej. För ofta då jag dricker nu så slutar det med att jag gråter. Har nog lagt allt på hög långt inombords och nu får det bannemig vara bra. Jag måste jobba igenom allt det jobbiga, känna efter vad jag verkligen vill och hitta min säkerhet igen. Så, det får bli nu i 2 veckor till. Vara nykter, ventilera, tänka, känna och vara. Jag måste gå vidare och jag vill verkligen slippa att grina på Isabelles bröllopsfest. Så. Nu blir det mental träning tills midsommar!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0