Sommardag igår.



Lunch på båtmuseet, möte 13-17, pizza till middag, mys i lekparken med Anna/Tina/Amanda och sen åkte jag och Anna till hennes föräldrar och metade i älven :) Jag har myggbett lite överallt och doften av myggmedel igår var faktiskt en underbar doft! Sen då vi kommit tillbaka till stan tog vi en rask promenad från Älvsbacka till Hemansgatan, hämtade Annas cykel och sen tillbaka.. Jag cyklade, Anna åkte på pakethållaren och Charlie sprang bredvid. Vi fnittrade som 14åringar :) Sen skjutsade hon mig lite och då kom ett gupp som gjorde min stackars rumpa döende :P Sen gick jag hem.. Fantastisk dag med solsken och mys! :)

Idag åker jag, Linn och Saga till Luleå :) Jag ska klippa och färga håret! Woopwoop.

Visar hur det blev sen! :D Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0