Don't lie to me.

Vilket är ditt största beroende?
Förutom Snus så måste jag säga Närhet. Få vara endel av en gemenskap, känna mig älskad och får jag inte kramas blir jag olycklig.
När är du lycklig?
Varje gång jag åker in i Rättvik under Classic Car Week. För då vet jag att jag har en lång, fantastisk vecka framför mig av allt jag älskar.
Vad beställer du på krogen?
Nästan bara öl, kanske en drink om jag har nyfått lön.
Vad står det i ditt senaste sms?
Hahahha jag kom på det inatt, hade tänkt skicka sms :P hihihi pöss
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
Oj. Måste väl vara alla fina bakfyllor vi hade då "gänget" fortfarande inte var splittrat. Vi låg i en stor hög i soffan, åt chips och såg film tills vi hittade orken att leva vidare. Det var fint.
Vilken är din största fåfänga?
Hmm.. Rakar/vaxar håret lite varstans.. kanske?
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Fantastiskt och Woopwoop.
Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Somrarna i Stensund. Bakade bröd, plockade potatis med mormor, satt i morfars knä och cyklade alldeles för fort nertill bönhuset.. Lekte med negerpojke-sparbössan inne i kapellet, cyklade till hästarna och ryktade dom tills mamma hämtade mig med bilen :)
När googlade du ditt namn senast, och varför?
Minns inte sist, men brukar göra det för att se hur lätt det egentligen är att hitta mina bloggar osv.
När ljög du senast?
Vita lögner är väl ungefär allt jag pysslar med numera.
När skäms du?
När jag grävt ner mig och tyckt synd om mig själv alldeles förlänge. Då skäms jag, för jag har det så jävla bra så jag borde få stryk som klagar.
Vad gör dig rasande?
Då folk inte behandlas bra, alla kategorier.
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Jadu, jag är ingen modebrud. Men jag antar att jag var lite tidig med 50-tals hysterin. Har fyndat möbler och kläder långt innan replikor började säljas överallt eller svindyrt på loppis.
Vem är den mest kända människa du talat med?
Tomas Ledin.
Vad gör du när ingen annan ser?
Rättar till trosorna och brösten. Sjunger högt. Dansar.
Berätta om en tvångstanke du inte kan bli av med.
A-brunnar. Ja, jag går fortfarande inte på dom efter Fucking Åmål.
Vad för skäms-tv njuter du av?
Antikrundan och bingolotto.
Vilken är din största skräck?
Att någon i min närhet ska tragiskt dö. Döda mig hellre!
Vad är det närmaste döden du har kommit?
Blindtarmen som var kolsvart då dom opererade ut den.
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Tourettes, om det räknas ;)
Vad irriterar människor sig på hos dig?
Att jag kan vara lite kaxig, känslig och att jag bara har två lägen, fullt ös eller död. Antar jag!
När skrek du besinningslöst senast?
När jag och Tina bråkade för några veckor sen i fylla.. haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0