We found each other in the dark.



Jag har fortfarande inte kommit över hur snygg han har blivit. Från en pojke till en man på 3 år. Det är inte ofta man kan säga att en karl är vacker, men han är så jävla vacker att ord inte räcker till. Sådär fånigt förbannat vacker. Och jag hör han sjunga för mig, sådär fånigt sexigt. Och hans kyssar var sådär mjuka och intensiva. Allt var egentligen fånigt underbart och precis vad jag behövde. Så tack du vackra människa!

Jag älskar de stunder i livet man funderar vart videokamerorna är! Ni vet, då allt känns som en hollywood-film. Sådär fånigt fint att man knappt inte tror det är sant. De stunderna kommer oftare med åren måste jag avslöja! Eller så uppskattar man allt det fina mer med åren. Man ser allt det fina och låter sig insupa alltsammans.

Idag gjorde jag något jag har velat göra i flera år men aldrig vågat. Nu är det bara att vänta och se om det blir något av det eller om jag får knata på. Jag hoppas verkligen med allt jag har att jag kommer få ett samtal som förhoppningsvis förändrar hela mitt liv. Åh så fint det hade varit! Och jag lovar att ni blir underrättade om detta sker :)

Livet är fint just nu, riktigt fint.

Jobb 10-17 imorgon, 7.15-15.30 torsdag och sen helg!
Party torsdag och lördag. Förhoppningsvis lite hångel också ;)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0