A little bit stronger.

Var råpepp på fest ikwell men nu är det inte ens säkert att det blir nå :P Men det kan snabbt ändras.. Jag ska då åka upp på solbacken snart för att inhandla sprit iaf :) Skulle behöva gå ut och träffa fina människor och kramas! Jag är en närhets-junkie och får jag inte kramas så dör jag litegrann. Efter jag och gubbens fina hejdå-kram så har jag dött lite för varje dag som gått. Jag hoppas fan han dör lite han också, för mina kramar är något man längtar efter!

Haha nä nu ska jag sluta fula mig och vara egoistisk.. Bäst man åk iväg och köp sprit nu så man kan hoppa in i duschen i tid sen.. Jag vill fan supa, åka bil och hångla.. Men det får väl vänta några veckor det.. En lugn kväll med några bärs och sen utgång lutar det väl åt nu :)

Tjingtjong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0