Bloggsemester.

Blev visst en liten bloggsemester också :) Hade grymt kul i fjällen och det blev en riktig terapihelg. Skoterkörning i det dåliga vädret på dagen, god mat/iskall öl på kvällen och sen sova ungefär tusen timmar i sträck innan hela proceduren började om. Storebror ringde en gång och jag ringde lillebror en gång. Annars var telefonen knäpptyst, hallelujah! Men nog har jag saknat alla vänner jag i vanliga fall alltid pratar med minst en gång om dagen. 

Fick lite distans från gubben också. Nu har vi inte träffats på en vecka och igår åkte han iväg på jobbet. Så nu är det då drygt en vecka innan vi eventuellt ses igen. Saknar så hela kroppen går sönder vissa stunder och andra inte alls. Men jag behöver tid för att sluta behöva hans närhet. Jag vill hitta den sinnesstämningen där jag "bara" trivs med hans sällskap. Det kommer gå bra, bara han också håller distansen. 

Helvete så svårt det är att gå från att vara nära till att bara vara vänner.
Särskilt då man ALDRIG bara varit vänner. Men det ska bara gå. Sådetså!

Om en timma kommer Tina hit så ska vi samåka till jobbmötet :) Sen blir det hem och städa, baka och diska. Allt ska vara klart för födelsedagskalaset imorgon :) Har ju en heldel vänner som kommer förbi på fika imorgon + släkt så då ska bannemig lägenheten glänsa!

Nä puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0