En god natts sömn!



Fick sova igen lite timmar inatt och det kan jag då meddela att det behövdes! :)
Jobbar bara en liten skvätt idag och sen blir det hem för disk och packning..
Not fun men det måste ju göras.. Kul att komma hem till en fin lägenhet sen ju!

En vecka tills man blir 24 år. Gud så åren springer förbi! Sist jag kolla så var jag 18-20 och hade ingen aning vart jag skulle hamna. Nu står jag här några år senare, singel och med massvis av erfarenheter i bagaget. Då jag var 18 så trodde jag att jag skulle ha barn den här tiden och det har jag ju nästan fixat iaf ;) 3 nära vänner med 3 underbara barn jag får pussa och busa med :)

Det senaste året har jag inte "varit singel" en enda dag. Jag har alltid haft något på gång och det känns faktiskt riktigt skönt nu att försöka stå på mina egna ben ett tag! Jag kommer att få abstinens som fan av att inte vara någon nära men det får jag leva med. Snart är våren här på riktigt och efter den kommer sommaren. Då ska jag inte sitta hemma och grina en enda dag. Det här kanske blir sommaren då jag hittar Han, eller kanske bara sommaren då jag hittar Dom ;) Nejmen skämt åsido. Jag mår bra.

Jag har slutat med läsk, skräpmat, godis/chips under vardagarna. Igår frågade mamma om jag har gått ner i vikt, YEY! Idag då jag skulle gå på toa så insåg jag att metoden verkligen fungerar (jag gick förbi spegeln i bara ett linne)! Så nu fortsätter vi med lördagsgotte och små förändringar i kosten :) Så underbart att faktiskt en sån liten förändring kan göra att man går ner lite i vikt.

Ensam är stark (med lite hjälp från familj/vänner såklart!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0