Fantastiska måndag.

+ Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinnet :)
+ Frukost med Frida på Waynes.
+ Köpte tröja åt Timo och hårfärg/hudkräm/leggings/solbrillor till mig själv.
+ Klippte mig. De hade massagestol då man fick hårtvätt. AAH, lovely!
+ Gick på jobbet och lämnade lite papper till chefen och fick nya schemat.

Nu ska jag börja göra dagens middag. Fläskpannkaka! :)
Sen blir det BB från igår och sen får vi se vad det blir för nå kul!
Sugen på äventyr men det kan bli en hemmakväll också. Vi ser sen ;)

Puss på måndag, fina vänner, sol och livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0