fnissfnissfnissfniss.

Jag är med på en dejtingsida och det har jag varit från och till i herrans massa år nu. Inte för att jag är desperat och absolut inte för att jag alltid har sökt någon. Men för att träffa nya människor och snacka massa skit! Norrlandskontakten heter sidan och den är rätt så jävla patetisk. MEN, ibland händer det. Då hittar man någon att prata med, som verkligen gör tidsfördrivet till något man verkligen tycker om. Ikväll fick jag för första gången på väldigt länge fjärilar i magen av sidan.. En kille jag pratat med i några dagar skrev något så bedårande att jag rent fick fjärilar i magen.

Patetisk javisst :) Men jag anser att det är ett friskhetstecken att fjärilarna lockades fram av någon annan än gubben :) Och vem fan bryr sig om att fjärilarna bara är på låtsas?! Jag bryr mig då inte, jag blev då glad :) Och kan någon människa man inte känner göra en så glad - då ska man vara tacksam!

Så tack gulliga Bodenpojke för de fina orden som verkligen träffade hjärtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0