I think you're amazing.

HAH. Hittade mitt Ex på NK nu. Om man ens kan kalla det Ex? En kille från Luleå iaf, Daniel var hans namn och han var galet sexig. En stor skitig karl med varselkläder på sig. Grrrr!! Sommaren 2010 hade vi en fling, för jag minns att han stod här i min hall.. Jag minns att vi hade första dejten på ainas och mina ben blev spaghetti. Han var fan fin alltså! Direkt då jag såg bilden så sköljde alla minnen över mig. Den fina fina karln som var väldigt väldigt konstig.. Att det alltid ska vara nå fel på karlarna! ;) Fast den där gången kanske det var fel på mig, vad vet jag..

Härlig flashback iaf :) Hoppas han tittar tillbaka på min sida och tänker "damn, den där fina kunde ha varit min nu".. För jag är så otroligt mycket vackrare nu än jag var då.. Och starkare! Som en pansarvagn bryter jag mig fram och ler :) En pansarvagn och en whiskey, väldigt kvinnlig blandning!

Jag måste säga puss till alla mina karlar också!
Även om jag sårat er, eller ni sårat mig.
Så är jag glad att jag träffade just er!

Fan vad man kan le eller skratta åt minnen.. :) Så puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0