Levande död.

Handlat mat. Slappat. Gjort grekiska biffar till middag. Sett serier. Diskat.

Höll på att somna nyss, som tur var så hann jag märka det innan det var försent :P Ska nog alldeles strax ge efter och däcka, men kändes lite för tidigt nu :P Är på dåligt humör också så det ska bli skönt att förhoppningsvis få sova bort det. Skitgubben har int hört av sig på hela dagen. Är less på att han alltid lyckas göra mig ledsen. Om jag bara hade känt till hemligheten att sluta känna. Men nu är jag ju en känsomänniska så då får det väl vara såhär då. Antingen jättelycklig eller jätteledsen. Verkar inte finnas nå mellanting, även fast jag skulle önska det.

Vill bara den här veckan ska vara över nu! Väldigt komiskt, eftersom jag längtade till den här veckan i söndags. Men som jag sa, känslomänniska. Om nå går bara liiite fel, då faller hela världen itu. Blä. Men jag har ändå hopp om livet och jag tycker om gubben fast han är omöjlig. Inget mer med det!

Tjollerinlägg.. Märks nog att jag halvsover! 

Puss och kram /Levande död.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0