Måndagspepp.



Det är måndag. Jag har jobbat hela långa helgen och det gick som en dans. Nu är jag ledig fram tills imorgon klockan 19 :) Firar detta med att renbädda sängen och tvätta. Lyssnar på Motown och njuter av livet mellan alla måsten :) Även ni som inte är 50-tals fantaster tror jag kan njuta av Motown, så tryck på länken som för er till Spotify och ett härligt samlingsalbum :) Tycker ni inte om en enda av dom, så är ni välkommen hit så kan ni få en kram istället. För denna musik ger mig ett lugn, en trygghet som bara närhet ger mig i vanliga fall.. 

Har ett otroligt sug efter att skriva idag. Skrev en liten måndagspepp till alla vänner på facebook nyss. En djup sanning som jag hoppas några tog åt sig av iaf. Vet inte hur många som är vänner med mig på facebook här, men skulle ni också behöva lite måndagspepp - kommentera så lägger jag upp texten :) Ska nog sitta här i min 60-tals fotölj idag, med motown i högtalarna och skriva lite på boken jag börjat med.

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0