Oh, have mercy.

Oj, jag har verkligen ingen aning om vem som läser min blogg har jag nu förstått :P Men om mitt liv nu är så intressant så varsågod att läs :) Jag har ju valt att ha bloggen öppen för allmänheten så då får jag väl "skylla mig själv" om saker kommer ut i det fria.. Jag står ju för allt jag skriver här så jag har inget att dölja! :)



Min älskling. 8 dagar kvar tills den ska färdigställas hos en ny tatuerare nere i Umeå.
Sen ska planeringen för halfsleeven börja :) Peppad som tusan men ändå lite ledsen.
Tänk om Marko kunde komma tillbaka. Göra färdigt den och förbli Min tatuerare..
Men det går ju inte.. Så nu ska denna bli klar, för att hedra honom och för att jag ska bli hel.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0