Pjaah, man ska väl inte klaga.

Så har man jobbat klart för idag och även handlat :) Men att man ens försöker handla då man är hungrig... Bara en massa sovel! Alspånsrökt fläskfilé, pålägg från charken, chips, godis och bla bla bla.. En sallad som ska få agera lunch var väl det vettigaste jag köpte :P Fyskäms lilla Elin!

HAHA kul grej.. Jag tappade något i BHn då jag skulle köra från coop. Tänkte inte så mycket mer på det och sen påväg hem märker jag att näspiercingen är borta. Svär lite och nu ligger jag i sängen i ett linne.. Kliar mig under tutten lite och där ligger piercingen :D HAH

Nä, försöka trolla ihop en middag och sen bäddar jag ner mig i soffan för resten av kvällen :) Dirty dancing och lite andra mysfilmer ska ses! Hoppas ni får en fin kväll och att ni inte behöver jobba ihjäl er i helgen som vissa andra ;) Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0