This is not a drive by!

Ska jobba lite extra ikväll, gud vad jag fått jobba extra senaste veckorna :P Men tydligen går ju flunsan och magsjukan runt bland alla nu. Tur man i princip badar i handsprit varje gång man är på jobbet.. Pepparpeppar :) Ikväll ska jag söka semester inför nästa vecka. Förhoppningsvis får jag ledigt 2 timmar på torsdagen och bort med min FM på fredagen :) Då blir det fjällen och stugan med familjen.. Fy på mig för jag inte varit ut på drygt 5 år så det var verkligen dags känner jag! Köra skoter, pimpla i solen och äta limpmackor med varm choklad.. Åh! Får jag inte ledigt så dör jag nog!

Nu har jag ju varit ledig måndag och tisdag. Oj vad jag hann med saker! Frukost med Frida på måndag, sen shoppa och klippa sig. Sen vidare till gubbrackaren på kvällen. Igår var jag ju som sagt med gubben och då jag åkt därifrån åkte jag till Ida och drack kaffe. Sen till Tina för att färga håret och sen åka på dejten. Ojoj vad mycket folk man kan hinna umgås med om man bara vill :P

Fast jag haft det fullt upp så känner jag mig riktigt uppvilad faktiskt! Laddad för tre arbetspass innan helgen är här. Tror denna vecka kommer springa förbi och det klagar jag inte på direkt :) Veckorna kan få flyga fram tills våren är här på riktigt och då kan tiden börja sakta ner igen.. 

Livet - I love you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0