Veckan som fortsätter underbart.



Eftersom ni fick se nyfrillan i platt hår så kan ni lika gärna få se den i lockigt hår :)

Åkte till gubben igår och sov. Vi hade årets mysigaste kväll och självklart startade jag tisdagen med att grina. Eftersom det var han som fått mig att grina så höll han mig hårt hårt och lyssnade på allt jag hade att säga. Vi är bara vänner nu förresten. Jag tror nog inte ens vi tror på det själva men ;p Efter min lite ledsna morgon så bjöd han på lunch och så brottades vi framför datorn. Våran lätt finaste kväll blev därefter följd av våran lätt finaste dag. Fick världens mysigaste kram före jag åkte och allt känns faktiskt riktigt bra nu! Han är ju min bästa vän så om vi pussas eller inte spelar inte så värst stor roll. Visst kommer jag sakna hans famn men så länge han finns i mitt liv är jag nöjd! Sen ett citat av Tina, "Jag tror inte på det där". Haha!

Ikväll var jag på dejt. Här svänger det fort kan jag meddela! Vi hade pratat i två dagar och fast jag egentligen inte vågade så åkte jag dit. Han var riktigt trevlig! Vi såg en skräckfilm och drack folköl. Men stämningen var ju rätt lugn eftersom jag redan i dörren bestämt mig för att det bara var vänskapligt. Killar som är kortare än mig går faktiskt bort, sorry. Men det var en bra erfarenhet som jag kommer bära med mig av - Jag vågar :)

Nu skriver jag med hjärtat i Falun, Alex. Han skrev att han saknade mig och först då började jag inse att jag faktiskt saknade honom lite med. Fy för vänner som bor alldeles för långt bort och fy på mig som inte varit i Dalarna på över ett år. I år måste jag verkligen ner, krama Anders & Alex och njuta av mitt smultronställe!

All you need is love 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0