Wrap yourself around me.

Var med gubben i garaget mest hela dagen.. Det roligaste med det var väl sällskapet, och när jag fick åka på mekonomen för att handla rör och prata med de tjusiga karlarna där :) Tänk så glad man kan bli av bra service! Sen nästan direkt då jag fått mig hem från garaget så åkte jag vidare till Medlefors för gomiddag. Min storebror, som lever ett hektiskt liv, hade tid att komma också så det blev en riktig familjekväll (förutom pappsen som är till fjälls, puss till han också!).. Sen då vi fått mamma att bli spelnörd på mobilen bestämde vi oss för bio. Jag och mina bröder! Finaste på länge alltså, att umgås med båda två!

Och nu är det bestämt att jag fick semestern jag sökt! Varför var jag så rädd att byta chef?! Jag fullkomligt avgudar den nya! Han är intresserad av oss/vårat jobb och han smsar istället för att ringa och störa på morgonkvisten :) Sen då jag tackat för han fixat semestern och lovat att köra skoter åt honom, ja då svarar han "Sweet:)".. Haha fyfan så underbart!



Kvällens låt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0