Yrsel.

Jobbat 12.15-18 idag och där vid 17 så höll jag på att svimma, ordagrant. Satt på soffan hos gubben jag jobbar hos och hela rummet börjar att fara iväg. Efter 5 minuter fick jag bort lite av yrsel iaf och gubben såg alldeles chockad ut. Hade tydligen blivit vit som ett lakan. Försökte jobba klart passet så bra det bara gick. Gick och höll i mig i saker hela tiden. Det hela slutade med att mamma fick hämta mig eftersom jag inte vågade köra bilen hem. Åkte till medlefors för att äta sallad och vila i några timmar. Vågade mig hemåt vid 22, har mått bra sen dess och nu när jag började skriva så börjar helvetet om igen. Yrsel och en hjärna som känns så stor att huvudet snart sprängs. Hallelujah moment! not.

Har en jätterolig kurs imorgon på 6 timmar som jag verkligen vill på!! Så nu ska jag lämna denna snurriga värld och sova några timmar.. Och hoppas på det bästa helt enkelt! Hoppas ni mår bättre. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0