Blake Shelton - Who are you when I'm not looking.mp3

Trött som ett offer idag! Att agera väckarklocka i 10 minuter för att sen sova i några timmar till är inte bra för mig :P Men som jag sa, det är något jag gärna gör ändå! Sen då jag var nyvaken där vid 11 så ringde Marcus storasyster och vi pratade i 15 minuter. Så jävla fint att bli välkomnad med öppna armar! Jag har som landat i tanken att vara en del av det här nu. Det var 4 år sen jag blev såhär involverad i något och gud vad saknat det. Att få vara endel av familjen och att ha någon som tycker om en lika mycket som man tycker om honom.

Det kommer att bli tufft, då vi bor så många mil ifrån varandra, men det är något man får ta. Man får lära sig att värdesätta det lilla och de stunder vi faktiskt får umgås. Jag önskar nästan att jag vore arbetslös så man kunde skita i allt och bara vara därnere.. Hahaha, tur jag har ett jobb ändå som får mig att stå kvar på jorden! Men det känns skönt att kunna vara lite naiv och planera framtiden ändå :) Vad som sker i sommar och sådär. Och det känns faktiskt fint att kunna se framemot det och inte bara ifrågasätta allt. Så nu är det allt eller inget och att jag lyckats komma hit, det är ett mirakel i sig.

Iväg på jobbet om några timmar och jobba till 00.20, sen är jag ledig till nästa onsdag! Stockholm, tandläkaren och tatuering ska jag hinna med under ledigheten. Sen drar jag till Nordmaling på måndag efter tandläkaren :D Vara med Malin tills Marcus kommer hem från skolan, sen sova över, tatuera mig i Umeå och tillbaka för att mysa ännu en natt <3 Kommer bli såå bra!

Nu ska jag slappa lite till! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0