Dö vädergud, DÖ!

Sov alldeles för lite natten till idag, jobbade blöt om fötterna hela dagen och har legat i sängen sen jag kom hem. På fruktansvärt humör är jag och jag skyller allt på vädret! Känner mig liten och ynklig. Vill ha sommar, sol och åka så mycket bil att jag spyr! Inte nå jävla snöoväder i Maj, va i helvete hände där?! Fuck you jävla vädergud, jag skiter fullständigt i Karma nu!!

Saknar, saknar, saknar. Kan inte. Vill inte. Får inte.. Ja, skriva då - inte nå annat.
Har jag sagt en sak så ska det bannemig gälla, inga ursäkter & undantag.

Har en galet lugn dag på jobbet imorgon, precis som idag. Det tackar vi för, men inte föränn jag skjutit räven! Bara för att jag skriver såhär så kommer jag säkert få tusen uppdrag till! Haha fan vad negativ jag är, förlåt. Måste sova. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0