Ease my mind.

Missförstånd, stora jävla missförstånd. Så vad som händer i framtiden får vi helt enkelt se.
Det ena eller det andra, jag vet då vem jag vill ha i min närhet. Tur jag står på båda fötter iaf.

Blev visst ett jävla rövarparty igår! Hade skitkul fast vi inte fick åka bil och vråla, men brudarna är fan bäst :) Sen att jag hamnar på en fest där jag träffat ungefär hälften var ju bara galet. Och full blev jag, åh herre. Hann grina en liten stund också, och världens diss till ett gammalt ragg. Och förlåtelse. Och utskällning av Simon i telefon 3 på morgon, tack för det vännen. Rövarparty som sagt och det var lika rörigt som den här texten.

Nu ska jag fortsätta vara bakis! Jag älskar förövrigt min mamma, som gav mig matlådor igår då hon hämtade mig! Tacobröd, köttfärs och sallad. Blir en fin middag sen, tack mami 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0