Feeling good about feeling bad.


Jag har gjort mycket helvete i mina dagar, det kan jag lova. Men jag ångrar inte en enda grej!
Alla dumma saker jag har gjort har varit vägen in i något annat. En vänskap, en rolig historia osv.
Som de gångerna jag åkt iväg för att träffa karlar jag aldrig tidigare mött. Oj vilka äventyr det blev!
Jag är mitt uppe i ett äventyr nu och jag kan inte sluta le då jag tänker på det. Vilket liv jag har :)

Jag har haft tur, fast jag har haft otur. Har det blivit trubbel så har jag alltid lyckats ta mig igenom det.
Blivit slagen, lämnad mitt ute i djupa dalaskogen så jag var tvungen att lifta och dejter i garagehus.
Alla människor jag träffat under dessa äventyr. De som hjälpt mig, stjälpt mig och som varit med.

Åh gud hjälpe mig om mina framtida barn blir som mig!

Det är nog inte så konstigt att jag behöver min ensamtid så pass mycket som jag gör.
Landa i mitt egna lugn för att tänka igenom saker och förbereda mig för resten av livet.

En sak är då säker, då jag sitter där i soffan 80 år ung.. Då kommer jag känna att jag levt mitt liv!
Nu är det ju bara det roligaste kvar. Hitta en fin karlakarl, köpa hus och börja göra en bunt med barn ;)
Fast till den dagen är kommen, så ska jag fortsätta leva livet med impulsitivitet och äventyr och med kärlek!

The best is still to come! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0