I'll come running back to you.



Blev en underbar dag idag också :)
Mellan jobb och Tina så hann jag med lite tjaffs.
Sen träffa Jens för att få en piedestal från 50-talet jag köpt :)

Alltså Jens. Jag vet att jag alltid lovprisar han då jag fått träffa honom, men han är ju bäst.
Så varm och godhjärtad människa kommer jag nog aldrig att träffa mer under mitt liv!
Älskade honom från första stund och jag älskar honom fortfarande, bara ännu starkare.
Fantastiska, bästa Jens. En person som jag aldrig vill förlora och ALDRIG ska förlora 
Ni vet de där vännerna man inte behöver prata med eller träffa jämt, men som finns där ändå.
I år har vi varit vänner i 9 år (om jag räknat rätt) och allt vi varit med om ryms inte ens i en bok.

Nä nu ska jag sluta vara sentimental och försöka sova. Puss

ps. ge mig bilen, nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0