Live for the moments you can't describe.



Tittat på en bunt med fantastiska bilder och videos med Petra nu ikväll :D
Har gråtit x antal gånger pga att man skrattat tills man tappat andan!!
Fyfan vilken liv man levt :) Lätt att glömma och ta förgivet..

Smygönskar faktiskt lite att man fick uppleva allt igen :)

Men nu pepp för livet framför oss och för allt hyss vi fortfarande har kvar! :) 

Och att min fantastiska dam på bilden ska gifta sig.. Åh så vuxet.
Den personen jag har gjort de vildaste sakerna med och hånglat mest med.
Min fantastiska Isabelle. Jag älskar henne så mycket. Det går liksom inte beskriva!
Fantastiska, underbara människa. Tack för allt som varit, tack för nu och tack för imorgon :*


Kommentarer
Isabelle & Timo

Meen, de ä ju jag som ska tacka! Du gör min tillvaro extraordinär babe! <3

2012-05-22 @ 13:12:14
URL: http://lubelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0