Premiär med cykeln!

Cyklade för första gången i år till jobbet idag :) Blåste som tusan då jag cyklade dit, sen började det regna och nu när jag cyklade hem var det hur skönt som helst! :) Tog 15 min med dålig kondis och väldigt sakta hastighet.. Och då är det ändå rätt brant hem.. Nä nu ska jag bannemig börja cykla varje gång jag jobbar kväll! Känns lite drygt att cykla 6 på morgon så det får vänta :P

Nu är då alltså kväll 2/3 över.. Handlat lite energidryck och godis till bilfärden imorgon :) Skulle ha bränt ut en skiva med Johnny Cash också tror jag, så jag får vråla lite :) Sen ska skivorna med till kexet, för den karln har nå så jävulskt med musik på datorn! Måste ta tillfället i akt och bränna några skivor :D

Fick visst en bilnyckel i min brevlåda idag också. Så det blir en sväng till polisen imorgon för att lämna den.. Får se om det är någon fin gammal gubbe som saknar den så man kanske får sig en slant ;) Galet lätt att få den hittelönen om man säger så.. Så folk kan gärna få posta fler nycklar till mig ;)

Nä nu ska jag se ett avsnitt Planet Earth.. JA.. jag har totalt missat denna prisbelönta goding! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0