Regn ute men sol i sinne.



Haft en tokbra helg! I fredags blev det hemmafest och igår åkte vi ut och åkte cab i bakfylla :)
Bestämde oss för att åka på bolaget i sista minuten, drack lite smultronvin och njöt av livet.
Bytte bil och åkte Admiral med Hampus och till sist så hoppade vi in i Croners Buick :)
Hamnade i Kåge där typ alla dog, så då dog även peppen att fortsätta dricka :P
Åkte in till stan och sen gav vi upp och köpte chips och dip istället.
Sen somnade jag till filmen medans Tina såg den klart! Haha!

Sov i Tinas soffa båda kvällarna och idag kom Tina Hedlund och hämtade mig mitt på dagen.
Coop och sen Boviken för att dricka kaffe med hennes familj och frysa röven av oss.
Nu är jag hemma och tagit en lång varm dusch, ska börja med middagen snart och sen mysa!!

Brabrabrabra helg helt klart :) 

Puss till Marcus 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0