Saker jag tycker om lite extra idag.



1. Att Marcus systrar ringer mig utan anledning och vill bara prata eller få tips. Eller då dom smsar och bara hör hur det är. Eller då deras kompis frågar vem dom pratar med och de säger "Elin. Mackes tjej" :)



2. Åka iväg och dricka kaffe med en kompis efter jobbet. Snacka lite skit och lyssna på musik.



3. Vädret. Solen väckte mig 5 imorse och har hållt mig pigg hela långa dagen.



4. Att på fredag åker familjen äntligen iväg på en resa tillsammans igen. Att det bara är till Stockholm och bara över helgen, det är en fis i rymden. Ska bli så jäkla kul att umgås, shoppa, digga Ozzy och bara må bra.



5. Att det imorgon bara är en vecka kvar tills jag ligger under nålen igen. Ungefär på samma sätt som donnan ovan. Ajajaj. Men ojojoj vad fint det kommer bli! Vill bara ha det klart nu så jag kan älska min arm lite mer än mina andra kroppsdelar :)

6. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0