SOMMAR!

Tina kom hit då jag vaknat till liv, vidare till Medlefors för att jaga skor jag inte hittade + sno en termos med kaffe. Vidare på Sibylla för att käka en burgare till lunch ute i solen och sen iväg till bryggan på Älvsbacka. Satte oss där och njöt av livet, sen dök plötsligt Linn-Anna-Leo-2 vovvar upp så då bestämde vi oss för glass på Ainas efter vi chillat färdigt. Sen hem och lämna bilen, bli hämtad av Linn för att köpa kött. Grilla kött, snacka skit och njuta. Vidare till Anna för att spela kubb och njuta ute i govädret :) Fantastisk första sommardag får jag lov att säga!!! :)

Det svider lite skönt på huden som fått stå ut lite solsken nu idag ;D Ska packa nu strax så jag är redo för Stockholm imorgon :) Fantastiska ledighet och fantastiska liv! Kommer bli bästa ledigheten detta år helt klart.. Bara fyllt av saker jag älskar och med människor jag tycker om!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0