Woopwoop!

1 av 3 jobbkvällar är nu över :) Åkte och tankade bilrackaren efter jobbet också, så nu har jag tanken full inför min lilla roadtrip på torsdag! Åker till kexet efter jobbet på torsdag, 20 mil sådär vid 24 på kvällen.. Får köpa en redbull om det blir jobbigt men he ska nog gå finfint :D Längtar så mycket nu att jag inte ens kan beskriva det :)

Och före jobbet på torsdag ska jag bli bjuden på köttfärsbiffar hos mormor! Blir inte bättre än så :) Nog för att all min mormors mat är superb men jag har en liten thing för biffarna ;) Sen har hon lagat två av mina finaste klänningar 

Lycklig fast jag är fattig, det är fint det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0