You make my dreams.

Fy så dåligt jag mått idag, blä. Men jag fick mig till Medlefors för att käka grillat iaf :) Blev lite mobbad av familjen, såg tydligen ut som ett vrak.. Sen då maten och kaffet var slut så åkte jag och köpte Tyskland-sprit av anonym person :) Billig öl och några olika sorters sprit, så nu har jag gosprit att bjuda på i sommar och öl att dricka upp då öltarmen vaknat till liv igen.. Just nu känns det som att den inte kommer vakna föränn Stockholm (sista helgen i maj) :P

Imorgon drar jag upp till Luleå och hämtar presentkortet på Killerqueen :) Drar med mig Ida och vovven också, så jag får nå trevligt sällskap med på roadtripen :) Hoppas frisörerna blir peppade på min galna idé till håret, även fast jag inte kommer ha kvar någon mormor då.. JA, min mormor är less på mitt röda hår och sa att hon skulle säga upp blodsbandet om jag gjorde lila/rosa slingor som pricken över i:et :) Haha säga vad man säga vill, men det finns krut i min mormor!

Sen passade jag på att prata med min morbror på middagen om jaktlicens :) Han peppade mig ännu mer, så i sommar ska det övningskjutas!! Om allt går som det som det ska, så ska jag ta jaktlicensen i höst! Eftersom jag är uppväxt med älgjakt och i princip uppfödd på älg, så känns det väldigt naturligt. Jag vet hela proceduren och på mer sätt än ett så känns det bättre att äta älg än gris osv. Magert, gott och jag vet att djuret slapp leva sina år i en alldeles för liten inhängad. Punkt slut!

Nä, nu ska jag sova så jag orkar mig upp och duscha i tid imorgon! Tjing :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0