Awesome! :)

Ringde min lärare i Psykiatrin för att fråga lite om uppgiften som ska in i imorgon. Då börjar hon berätta hur duktig hon tycker jag är. Lugn, står med båda fötterna på jorden och klok. Att hon försökt läsa av mig som person (hon har tidigare jobbat på psyket i 25 år så hon är skrämmande duktig på människor) men bara hittat postiva egenskaper. Att jag är som skapt för att jobba som vårdare på psyket och att hon verkligen tyckte att jag skulle prova på det i framtiden. Sen sa hon att hon mer än gärna ställde upp som referens då jag söker jobb där. Och med det ryktet hon har inom psykiatrin här i stan så tror jag det hade varit en guldbiljett in. Fan så stolt jag är över mig själv!!!

Nu ska jag bara kämpa med sista uppgiften och fortsätta le hela långa dagen! Två kurser är snart avklarade och båda lärarna jag har haft har sagt att detta är mitt kall här i livet! Fan så fantastisk jag är idag, och varje dag från och med nu. Jag lovar! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0