Bra måndag!

Fått hepatit-spruta på kommunhälsan, simmat/badat med Tina och Frida på edda med efterföljande lunch och sen vidare till chefen för medarbetarsamtal.. Sen har jag faktiskt unnat mig en stund i sängen med datanördande :) Ska strax smacka ihop någon middag och sen vidare på jobbet ännu en gång. Bytte med en kollega så jag jobbar kväll åt henne idag och hon dag åt mig imorgon. Freakin' awesome kan jag meddela! Så då blir det gym med Frida imorgon! :) Fantastiskt skönt att träna regelbundet måste jag säga! Nu skulle man bara ha fått borta coca colan, godis och skräpmat.. Men en sak i taget! ;)

Vill ha lördag nuuu!!! Men veckan kommer nog gå fort så jag överlever nog :)

Nä middag vare! pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0