Do we know who we are?

Aaah all dimma här i livet håller på att försvinna och jag får se de sanna ansikterna på folk jag litat på. Det är tamefan skrattretande hur folk kan bete sig då dom inte tror nog ser på, men nu jävlar är dimman borta! Grattis till dig som för sista gången fick se mig på det sättet i helgen. Grattis till dig som bara bryr dig om dig själv. Grattis till dig som är olycklig och inte gör ett jävla skit åt det. Tack till dig som är ärlig och inte blir arg på mig då jag är ärlig tillbaka. Tack till dig med tålamod större än gud själv och för att du kommer finnas där- vad som än sker.

Både det negativa och det positiva är väl välkommet. Vi får se hur mycket dimman fortsätter att försvinna för det här verkar bli en väldigt händelserik del av mitt liv. Se vilka jag kan lita på och vilka jag inte vill ha mitt liv längre. Adjö till er som fått ett grattis. Och till er andra, TACK!

Psykiatrin har öppat mina ögon på ett sätt jag inte trodde var möjligt.

Och världens fetaste puss till finaste DU. Ingen annan duger! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0